Bäst ideér nattetid

Publicerat 2014-06-17 kl. 00:10:28 av Isabel Håkansson
Godkväll, eller goood middnatt ;) Jag har alltid som bäst ideér under nattetid, ligger i sängen & kan inte sova pågrund av alla tankar och funderingar som tumlar runt i huvudet på saker mellan himmel och jord. Allt slutar med att jag hamnar sittandes på datastolen framför datorn, knapprandes på tangentbordet. Var precis ut och hade ett nattligt häng med kaninerna, gav dem stora bukettet med gräs och gossade. Sen ska såklart min kanin alltid rymma när det är som bäst läge, noooot. Tur han är söt!
 
Ikväll har jag legat i badkaret med ipaden hårt greppat i händerna och kollat senaste pll avsnittet som kom ut i onsdags. Det var SÅ bra och pll ligger mig så varmt om hjärtat, älskar den serien och längtar tills på onsdag när nästa avsnitt kommer upp! Annars har jag inte gjort så mycket nytta alls faktist, tyvärr. Kan väl skylla på att det är sommarlov och ett sommarlov ska vara utan måsten ;) eller nåt...
 
Imorgon står klockan ställd på 08:15. Jag ska upp och ut på en springrunda, göra squats och svettas. Kan inte säga att jag är jättetagg på träningen varegäller mig själv. Tycker mest bara det känns jobbigt, men nångång måste jag komma igång. Och "nångång" är NU.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback