2 Juni ❤️

Publicerat 2014-06-02 kl. 17:44:39 av Isabel Håkansson

Hallå bloggvänner ♥ Vilken stressig jäkla daaag alltså, GUD vad jag behöver sommarlov nu. Är trött på stress & tidspress, sååå trött. Iallafall, gick i skolan till halv 4. Riktigt chill skoldag som mestandels bestod utav betygsnack, är nöjd över betygen hittills så det känns riktigt bra :)
 
Åkte med 4 bussen hem och kom hem runt halv 5. Stannade på vägen till bussen och köpte med mig en aloeveradryck, den ska jag belöna mig själv med ikväll efter att denna stressiga dag är över. Nu ska jag städa mitt rum, sen rida, sen smörja, sen hem och hjälpa mamma städa resten av huset, sen klippa gräsmattan. Skulle behöva plugga men det hinns verkligen inte med idag.. Får sitta uppe sent imorgon och plugga istället!
Nu gäller det för mig att vara effektivare än effektivast, puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback