Yes, vädret levererar.

Publicerat 2014-07-04 kl. 18:18:20 av Isabel Håkansson
Sverige levererar strålande sol och värme - taaack för det. Stalldan idag var så himla gosig, älskar att komma till stallet efter några dagars ledighet och mötas utav hästarna som står och betar i hagen, se stalldörrarna stå vidöppna och stallet.. älskade stallet. Började med att fixa alla stallsysslor & få det avbockat på listan, efter det tog jag in S.
 
Snobben reds på lugndahlsvägen. Lite ömfotad efter skoningen fortfarande men såfort vi kom till galopp-slingan så gick det över haha ;) Vetinte om det var för att underlaget var bättre på galoppslingan, eller att han helt enkelt bara fejkade sin "ömhet" i hovarna, han är ju bra smart min ponny så det skulle inte förvåna mig!
Snobben idag under avskrittningen ↑
Nästa ut var lilla Philip. Ryktade och pysslade om honom, lackade hovar, gjorde olika frisyrer i hans lugg & avslutade det med en cykeltur. Philip drog både mig och cykeln typ hela turen, han älskar ju att "dra saker" och känna sig duktig så han var riktigt glad sen väl hemma på gården igen.
Lilla lurvtuss, vad du betyder för mig ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback