Världens gosigaste ridtur

Publicerat 2014-07-11 kl. 18:55:29 av Isabel Håkansson
Världens finaste ponnysar idag, kolla på Snobben vad han poserar på sista bilden *blink*
Jag älskarälskarälskar mina hästar mest på hela vida jordklotet. Är så himla glad över att jag äntligen får börja rida igång min stora stjärna igen, Philip är den lilla stjärnan såklart! Snobben är lite öm fortfarande när det kommer till grusigt och hårt underlag, så då är det skritt som gäller. Annars är han som vanligt pigg och glad! Såklart man blir lite trött av värmen liksom, det är inte annat än förståeligt.
 
Philip fick gå en liten promenix idag, jätteduktig och glad var han. Det märks att Philip får allt mer och mer självförtroende, han blir kaxigare och kaxigare för varje dag känns de som ;)
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback