Ur horze's sortiment..

Publicerat 2014-07-23 kl. 14:40:00 av Isabel Håkansson

Kikade igenom diverse hästsidor igår & scrollade b.la igenom horze schabrak-kollektion. Måste få säga att schabrak nu för tiden blir allt tråkigare och tråkigare. Schabraken ovan skulle jag kunna tänka mig sätta på Snobben, men det var dem 4 schabraken utav alla på hela horze hemsida. Kom igen med lite mer färgsprakande och roliga schabrak - kom igeeen.
 

Dessa 2 skydden skulle jag LÄTT kunna införskaffa själv, meeen så kollar man på priset.. Jag skulle inte lägga ner över 1500 kronor på ett par framskydd, för båda framskydden hade priset legat på över 3000, och speciellt inte med tanke på att jag för det mesta rider hemma liksom. Men om jag tävlade mer än vad jag gör nu och på högre nivåer så skulle båda två skydden vara i min ägo.
 
Tävlade jag dressyr på hög nivå och hade sisådär 9000 liggandes i byxfickan så hade dessa två stövlar varit det första jag införskaffat mig. Speciellt dem åt höger, det är dressyrstövlar rakt igenom, högglanspolerade dessutom, mumma. Vad tycker ni?
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag tycker överlag att horze brukar ha rätt tråkiga saker. Tyvärr.
Jag handlar hellre på hööks :)

2014-07-23 @ 18:12:12
URL: http://cazlas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback