Svar på läsarfråga..

Publicerat 2014-07-05 kl. 16:03:00 av Isabel Håkansson
Hur hög är Snobben & hur hög är jag?
Jag är 164 cm lång & Snobben är 134 cm (tro det eller ej) i mankhöjd. Snobben är en grov och viktbärande ponny, och ser såååå mycket större ut än bara 134 cm i mankhöjd. Om jag hade ridit en nätt ponny på 134 cm hade jag förmodligen sett alldeles för stor ut, men med tanke på att Snobben är grov så "jämnar" allt ut sig. Om det inte vore för att Snobben är Snobben och jag älskar honom av hela mitt hjärta, så hade jag med all säkerhet skaffat mig en D-ponny/liten storhäst.
Bild 1: Jag och Snobben.
Bild 2: Mickis och Snobben.
 
Hur hög är Philip & hur hög är Pernilla?
Philip är även han grov. Han har full på schabrak och kan ha cob på grimmor/träns, så ja - i den grövre typen. Men han är 1,07 cm i mankhöjd. Liten & pluttig. Men skenet bedrar haha, shettisar kan dra dubbelt så mycket som deras egna vikt och bära hälften av deras egna vikt (välmusklade och i form), slå de ni!
 
Min syster är 147 cm och väger 33 kg. Philip lider absolut inte av att ha henne på ryggen, så inga kommentarer eller pikar, thank u.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker inte någon av er ser för stor ut!

Svar: Åh tack, eller hur jag ska säga! :D
isabelhakansson.blogg.se

2014-07-05 @ 22:40:00
Postat av: Nelly

Den över var från mig hehe :)

2014-07-05 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback