Söndag morgon

Publicerat 2014-07-27 kl. 09:35:21 av Isabel Håkansson
Idag har jag & syrran släppt ut hästarna femte dan i rad och trots att det kan vara jobbigt att gå upp vid 7 på morgonen, så är det ändå helmysigt att få vara med om dem första morgongnäggningarna och starta morgonen i stallet. Stretchade Snobben och bytte vattnet i hagen i samma veva vi var där och i eftermiddag blir det ridning.
 
Snobben börjar faktiskt se rätt fin ut i kroppen nu för första gången sen "skadan" i vintras¨ skulle jag vilja säga. Jag har tagit det så otroligt lugnt med S och hans igångsättning, har känt mig otroligt osäker och varit jätte nojig varegäller ALLT. Så nu, efter ca 5 månader så är vi helt tillbaka där vi slutade i höstas skulle jag vilja säga. Det är bara hoppningen och allt förtroende bakom de högre höjderna som måste jobbas upp. Igen.
 
Nu under dan anyways så ska jag, syrran och två kompisar till Västerås för att shoppa & umgås. Sen kommer ju Nellie.B dit också, så det lär vara mycket folk i gallerian! Nu gäller det för mig att vara effektiv, måste städa, sminka mig och fixa håret - fullt upp. Ville bara logga in här och skriva god morgon, såå.. god morgon bloggers. Love ya ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh ni är så fina <33
Du har kämpat jättebra med Snobben och tagit det så lugnt, snart klarar ni av vilka höjd som helst ska du se!

2014-07-27 @ 16:04:02
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback