Sommarkvällar när dem är som bäst

Publicerat 2014-07-02 kl. 18:02:36 av Isabel Håkansson
Igår åkte allihopa ut till Thilda i Nälden, vädret var så himla bra, skönt och umgänget likaså!
Vi spelade kubb, skjöt luftgevär, åt pizza, fotade, spelade kort och dansade, sjöng och skrattade hela kvällen/natten igenom haha. Det var verkligen en typisk sommarkväll & jag kommer sakna allihopa så så mycket. 
 
Ikväll ska jag, Märta och några andra ur "gänget" på fest, känns som om det kommer bli ett bra avslut på 5 bra dagar. Imorgon är våran sista dag här innan tåget rullar hem emot Sala igen vid 6 tiden.. vill inte. Kommer ha SÅ mycket att skriva om och bilder att dela med mig av när jag är hemma igen. Vill inte spendera alltför mycket tid framför datorn när jag är här utan vara social med alla & ta vara på den korta tiden vi har ihop. 
 
Ha en jättebra kväll, vi hörs igen imorgon! Puss ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback