Dem sista sommarlovs veckorna

Publicerat 2014-07-24 kl. 23:02:00 av Isabel Håkansson
Hej på er, & förlåt! Updateringen är såå dålig just nu, I KNOW. Men jag försöker verkligen ta vara på dem sista sommarlovs veckorna nu, vara i stallet, umgås med vänner, bada, sola och leva "behind the blog" liksom. Idag hursom så red jag, Milla och Pernilla ut en helmysig skogsrunda barbacka i skritt och trav. Tror det blir bra dan innan en hoppträning, att låta hästarna få komma ut och lunka i skog och mark och lyfta lite på benen.
 
Förut idag så var jag och badade med braaa friends, love them all. Vädret levererar verkligen, lever livets liv utan skolan inkluderat - snart drar den igång igen dock :( Har haft en himla dag och nu ska den avslutas på bästa sätt, ska se senast pll avsnittet och prata med en bra!
 
Nej hörni, imorgon lovar jag bättre update. Har saknat er under dan faktiskt, så tråkigt när bloggen står tom och allt ekar tycker jag.. Puss och god natt, sovgott och så hörs vi imorgon ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback