Påväg hem efter en bra dag

Publicerat 2014-07-29 kl. 21:35:00 av Isabel Håkansson
Mycket riktigt så blev dagen riktigt, riktigt bra. Det har vart toppenväder hela dagen, framåt eftermiddan/kvällen dock så kom det nån skur men det var ingenting som tyngde ner oss precis. Efter en hel dag med bad, sol, kvalitets tid med pappa och en massa skratt så känner jag mig rätt mättad faktiskt, kommer sova som en stock inatt ;) som om jag inte gör det varje natt, he he.. 
 
Mår riktigt bra och pumpar in med sol och sommar varje dag, looove it. Kan det inte bara vara sommar året om? Livet skulle bli bra mycket enklare då.  Anyways, stannade till i Rättvik efter att vi åkt ifrån Leksand där det var lite marknad och en massa bilar. Bilar är verkligen så inte min grej.. håller mig till hästar och stall jag! Thats we're I belong ❤️ 
 
Massa bilder är klickade under dan & förhoppningsvis kommer dem upp här redan imorgon! Annars, är det nåt speciellt ni skulle vilja läsa om? Skriver ju trots allt till ER, och jag vill att det jag skriver ska vara intressant för er att läsa. Förslag? Skicka iväg en kommentar eller ett mejl. Puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lydia

Hej isabel! Skulle vara jättesnällt om du kunde gå in på http://lydiaathieme.blogg.se/2014/july/tyck-till-om-lydiaathiemebloggse.html#comment och skriva en liten kommentar om vad du tycker om min blogg. Tar bara några minuter och skulle betyda så mycket för mig! :)

2014-07-29 @ 23:19:15
URL: http://lydiaathieme.blogg.se
Postat av: Jonna

Åh ja, vill ha sommar året runt yesyes

2014-07-29 @ 23:27:36
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: Emilia

Grymmaste bloggen! ❤️ skriv om skoltips, häääästar och mer åsikter, du har stärkt mig så otroligt mkt gällande det om att man kan då alla hästar till toppen med hjälp av kärlek och träning. Tack❤️

2014-07-30 @ 09:10:47
URL: http://emiliaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback