♡ Mot Norrland, och godmorgon till er ♡

Publicerat 2014-07-16 kl. 09:54:00 av Isabel Håkansson
God morgon bloggers! Klockan är 10 på morgonen och mami & jag ska strax sätta oss i bilen för att påbörja vår resa mot Norrland, 60 mil ska vi åka så det kommer ta några timmar sisådär. Älskar dock att åka bil, och speciellt i regn så det är okej. Hästarna kommer motioneras och skötas av Mickis syster Sanna nu framtills på lördag, och sen mockar Milla åt hästarna på söndag. Jättesnällt & jag är så tacksam att jag har så snälla människor omkring mig som hjälper till och är så duktiga med mina små hjärtan!
 
Har sett fram emot denna tripp till Norrland faktiskt. Jag har ju princip all släkt där uppe, förutom några som bor i Stockholm. Stockholm och Norrland.. det är ju helt klart en stor kontrast därimellan och milsiffrorna blir ju rätt höga, därför ses vi bara nån gång om året. Tyvärr. Det är tur att vi har så kul varje gång vi träffas då!
 
Ha en superbra dag, ni äger! Från mig till er alla - ni är perfekta, precis som ni är! PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: ckfxnltx

Vars i Norrland ska du?:)

Svar: Åsele :)
isabelhakansson.blogg.se

2014-07-15 @ 11:29:16
Postat av: Hemlig beundrare

ooooh så jävla snyggggggg

2014-07-16 @ 11:11:59
Postat av: Maja

Ha så kul ! ;)

Svar: Tacktack!
isabelhakansson.blogg.se

2014-07-16 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback