Morning people!

Publicerat 2014-07-08 kl. 12:01:41 av Isabel Håkansson
God morgon! Solen lyser med sin frånvaro här i lilla Sala just för tillfället men det är sjuuukt varmt. Försov mig imorse och skulle igentligen gått upp tidigt för att packa, dra till stallet och tillsist träna, men dem planerna gick i kras när jag vaknade typ.. nu. Får se vad jag gör med Philip och Snobben idag, beror ju på om S fötter blivit bra & om jag hinner.
 
Ska till Stockholm idag nämligen för att träffa papi, som jag saknat honom ♥ So yes, det är vad dagen i ära har att bjuda på. Har macbooken där nere som jag kan blogga ifrån och sen har jag förberett tidsinställda som kommer komma upp under dagen. Ska ni göra nåt speciellt idag? Tell me!
Oldie
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Tilda Raven

Du är så otroligt fin Isabel! Idag ska jag provrida en ponny inför eventuellt framtidsköp. Stor dag och jag är nervös som tusan.

Svar: Lycka till!
isabelhakansson.blogg.se

2014-07-08 @ 17:20:20
URL: http://123minsida.se/raven

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback