Mina lyckopiller

Publicerat 2014-07-08 kl. 14:13:37 av Isabel Håkansson
Idag var det stressigt i stallet, därför valde jag att inte rida eller fixa med hästarna nånting alls. Känns inte schysst att stressa kring dem och speciellt inte med tanke på att Snobben är så lättstressad som han är. Mockade ur boxarna ordentligt idag iallafall, lät golvet torka, strödde på stalosan + spånade på nytt. Det måste hållas extra fräscht på somrarna i boxarna med tanke på att risken för flug-ägg på hästarna ökar om boxarna är skitiga.
 
När jag var klar i stallet så hade jag en kvart över.. gissa vad den kvarten gick åt till? ;) Mys med hästarna, såklart. Dem gör mig så otroligt lycklig genom att bara bemöta mig i hagen, mina lyckopiller ♥♥ Känns bra i mamma hjärtat nu när jag vet att boxarna är fräscha, hästarna står ute med ny skrubbade badkar med nytt vatten i, vädret är bra och hästarna mår toppen.
 
Nu styr bilen mot Stockholm stad där jag ska spendera 2 dygn tillsammans med papi.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är så ordning och reda på dig Isabel! :)

2014-07-08 @ 16:43:56
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback