Let's talk about.. blogs

Publicerat 2014-07-27 kl. 16:44:00 av Isabel Håkansson
Mina topp 3 favorit-bloggar:
Wilma Fur
Nellie Berntsson
Linn Olsson
 
Okej, bloggvärlden är FETT igång och konkurrensen är svår som sjutton. Bloggarna cirkulerar omkring på alla möjliga olika grupper och sociala-medier - allt för att göra reklam för sig själva. Men ändå har jag aldrig hittat en blogg som jag älskar och verkligen kan inspirera mig dem grå dagarna liksom. Bloggen kanske finns där ute, vem vet. Men jag tycker - om jag ska vara helt ärlig - att alla bloggar är rätt lika varann.
 
Det är här jag vill komma in i bilden. Jag vill sticka ut och inte bara vara "en utav alla 10000 bloggar därute, som ingen hittar åt". Jag vill läsa med mitt bloggnamn bland topplistorna och jag vill motivera & inspirera. Men vägen dit är tuff och den kommer bli lååång.
 
Jag vill att min blogg ska byggas på ärlighet rakt igenom. Mår jag dåligt en dag, det är en kall dag i oktober Snobben är halt, då hade jag aldrig loggat in på bloggen och låtsas som om en bäddad säng och några tända ljus hade gjort min vardag till nåt så mycket bättre, n.e.v.e.r. Man skulle kunna kalla mig en ren & skär känslobomb. För det är precis vad jag är. Vissa dar kan jag vara så high on life att jag inte ens kan somna, och nästa morgonen kan allt jag vill vara att somna om, se serier och gråta, typ. So yes, allt som skrivs här - skrivs rakt ifrån hjärtat och ut till er.
 
Isabelhakansson.se 2.0, är ni med mig?
Jag och min GRYMMA ponny. Han må vara liten, men han har väärldens största personlighet & utstrålning.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kör hårt hjärtat!
Ärlighet är bäst & egentligen, vem är glad varje dag året runt? Fram med lite deppiga inlägg som man ändå känner igen sig i liksom, och massa pepp & lycka också såklart!
JAG älskar iallafall din blogg, såå himla mycket! <33

2014-07-27 @ 23:10:02
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback