Jag börjar sälja headers!

Publicerat 2014-07-12 kl. 13:49:00 av Isabel Håkansson
Tänkte nu, efter ett x-antal förfrågningar hit och dit börja sälja headers. Säljer inte hela bloggdesigner pågrund av att jag aldrig lärt mig nya blogg.se och alla dess mallar hit & dit. För att notera så är jag grymt lättlärd och är det nånting ni vill att jag ska utföra/fixa i er header, som jag inte redan kan - så lär jag mig det. När jag gör er header kan jag även fixa "knappar" till bloggen i samma veva, absolut!
 
Pris: 20 kr/header, blir det jätte efterfrågat med headers (vilket jag absolut inte räknar med att det blir) så höjs ev. priset.
 
Beställning: Vill ni beställa en header så mejla mig på [email protected] med bilder, beskrivning, eventuella typsnitt (hittar ni ett typsnitt på t.ex dafont eller nåt annat så kan jag ladda ned dem till min dator), bredd & höjd, om ni vill att det ska stå något i headern, färger etc.
2 snabba headers jag slängde ihop på 10 minuter. Extremt oavancerade och enkla, men ändå fina & stilrena liksom. Kan självklart göra mer avancerade :)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback