Igår exesterade ingenting annat

Publicerat 2014-07-15 kl. 10:06:23 av Isabel Håkansson
Gårdagen var heeeelt underbar, helt klart en utav dem bästa dagarna på sommarlovet hittills. Tåget rullade ifrån Sala vid 9 på morgonen & pappa hämtade upp oss på centralen i Stockholm lite efter 10. Vi var tidiga in på grönan och åkte aaallt, skrek, skrattade, sjöng, grät (haha Sara) och hade så himla kul! Älskar grönan och människorna jag var där med!
 
Dem bästa karusellera på hela Grönalund måste vara uppskjutet som vi förövrigt åkte säkert uppåt 10 gånger, och frittfall. Vi åkte frittfall medans det regnade, och vi hade bokstavligttalat dödsångest när vi satt där, mer än 80 meter upp i luften och väntade på att karusellen skulle släppa. Men ingenting slår adrenalinkicken man får efter att man åkt den! Idag är fötterna helt döda & jag är jättetrött, men det var de värt alla gånger om!
 
Tack för igår tjejer, ni är guldvärda ♥
Såg ut som ett mongo på alla bilder, men det bjuder jag på! Var det nån som såg mig igår förresten? :D
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Sandra & Thilda ℰ

Vi såg dig! Vi stog i köen till popexpressen och kollade ner i backen, sen såg jag sånna skor som du hade och tittade upp och såg att de var du:) Du var så himla fin och när jag sa det till Sandra så blev hon helt chockad. Vi satte oss i samma "grupp" som dig och dina kompisar på popexpressen. Det var Wake me up och det var så cool känsla. Du skrattade, sjöng och ni verkade ha så kul. Vi följde efter er en bit efteråt men ni verkade ha brottom så vi ville inte störa. Du var somsagt jättefin och så himla cool. Jag trodde du skulle vara längre än vad du var, men det är superfint att vara kort! hoppas ni hade en bra dag<3

Svar: Åh tack så jättemycket! Kommer inte ihåg vilka som satt i samma grupp som oss i popexpressen tyvärr, men är säkert på att ni är superfina ni också. Kram<3
isabelhakansson.blogg.se

2014-07-15 @ 13:01:18
URL: http://sandratilda.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback