Godnatt ♥

Publicerat 2014-07-30 kl. 20:47:00 av Isabel Håkansson
Det börjar mörkna utanför fönstrena och dagen lider mot sitt slut. Imorgon återvänder jag och syrran hem till Sala igen, och då kan ni förbereda er för bloggning i stooora lass, just saying ;) Sen ska jag trimma S och provrida "T", en dag att se fram emot helt klart. Är rätt nervös inför provridningen dock.. har inte ridit nån annan än S på 1 år nästan. So yes, det kommer bli nervöst men otroligt roligt! 
 
Är lite kluven för hur mitt hår blev.. tycker det blev liite för kort och min "lugg" blev helt sjukt kort.. Håll utkik för bilder imorgon.. för sent att gå ut för en photoshoot nu, tyvärr. Vill ännu en gång tacka er för att ni klickar er in här, kommenterar och tycker till. Idag har statistiken varit något längre än vad den vart den senaste tiden, men jag ser över det. Jag är trots allt mitt i en proccess där jag vill få bloggen att växa just nu, och jag räknar inte med att alla läsare glider in som på löpande band. Jag tänker kämpa och ha tålamod, för det är de som krävs. 
 
Glöm aldrig att just NI är heeelt underbara och det är just NI som sätter gränser för vad som är möjligt & inte. Ni har ett liv, en chans på er att göra total succe, ta vara på den. Godnatt, sov gott ♥
Systeris till vänster, jag till höger. Smakprov från igår ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback