Ett godmorgon ifrån mig!

Publicerat 2014-07-17 kl. 10:28:22 av Isabel Håkansson
Passar på att uppdatera er sålänge jag har wi-fi tycker jag. Här är det så fint väder & jag har saknat alla här uppe så mycket, äntligen är vi här ❤️ Iallafall, godmorgon. Sovit gott? Det har jaaag. Somnade jättesent idag och det har satt sina spår om man säger så, påsar under ögonen - HELLO! Idag ska vi hem till farmor en kort stund vid lunch, och annars ska vi bara bada och sova på mormor och morfars lilla ö, så mysigt. 

Glömde kameran (big shame on me) och mina converse, så jag får plågas genom att bara gå runt i mina ballerina skor.. Imorgon är dag 1 utav Åsele marknaden som hålls varje år, så det ser jag fram emot. Den är så sjukt stor och det tar minst 2 hela dar att kunna gå igenom hela, sick. 

Bara så ni vet så kommer Updaten inte vara den allra bästa under dagarna jag är här. Men lite update då & då, absolut! Kika in här nån gång/dag nu fram till måndagkväll, då är jag hemma igen. PUSS


Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback