En varm måndag!

Publicerat 2014-07-07 kl. 12:09:17 av Isabel Håkansson
Det känns SÅ bra med en ny vecka. Vetinte om det bara är jag som räknar in varje vecka i "kapitel", så varje måndag - nytt kapitel, nya ridscheman, ny planering. Är så himla glad och lugn i mig själv, när kände jag så senast liksom? Det var månader sedan, så skönt att vara tillbaka glad & taggad!
 
Idag ligger solen på och det är så himla skönt väder ute! Mickis messade mig imorse och sa att Snobben fortfarande var öm när hon släppte ut honom.. så himla ledsamt. Hoppas VERKLIGEN att han blir bättre i veckan och att det inte är en hovböld på gång, *pray for S*. Ska promenera honom en stund på mjukt underlag under dan nångång iallafall, Snobben måste få skrittas så att han inte blir stel.
 
Känner mig snäll idag, och bara därför dyker det upp ett inlägg runt 13.00 där jag lyfter ett x-antal bloggare, kanske är en utav dem du? ;) Watch out.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback