Ett soligt godmorgon!

Publicerat 2014-07-31 kl. 12:31:00 av Isabel Håkansson

Man kan inte bli annat än glad när man vaknar upp till 2 snapchats ifrån mamma som släppte ut hästarna imorse ↑ Tack mamma för all hjälp!
 
Det får bli ett sent god morgon från mig till er idag! Åkte ifrån Stockholm vid 10 bläcket imorse men stannade och käkade osv på vägen. Så fort jag kom in dundrandes genom ytterdörren för nån minut sen så sprang jag till datorn och knapprade snabbt in "blogg.se" på tangentbordet, här ska bloggas! ;)
 
Idag ska Snobben ridas på rundbanan tror jag. Tar några varv i trav och galopp så att han får upp lite flås och sen avslutar jag med att böja igenom honom. Efter stall nummer 1 är klart så ska jag hem fort som attan, äta nåt och sen till stall nummer 2 för provridning. Sounds like a plan! Åh, har verkligen haft toppendagar tillsammans med pappa i underbara Stockholm och Leksand, är laddad med en massa ny energi och är såå glad!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback