En regnig eftermiddag i Stockholm

Publicerat 2014-07-30 kl. 16:10:32 av Isabel Håkansson
Finally får jag logga in här & skriva ett ordentligt inlägg till er! Har ni haft en bra dag såhär långt? Vad har ni gjort? Tell me! Jag har klippt mig, ätit en subway-frukost och umgåtts med pappa och systeris, mysigt och såå välbehövligt ibland. Väsby centrum ligger ju bara en bit ifrån området där pappa bor och är ett litet shopping-center som innehåller exakt alla butiker jag gillar - bikbok, Gina, H&M och so on. 
 
Har egentligen inte nån som helst hästupdate eller nåt roligt alls att skriva om, hästarna tar mamma hand om och jag har det mest chill här nere i huvudstaden själv, Stockholm. Bloggen går verkligen spikrakt upåt nu och jag är heeelt exalterad, har nästan aldrig haft så bra läsarsiffror som jag har just nu. Vill tacka er hundra gånger om för det.. tack ♥ 
 
Imorgon återvänder jag hem till lilla Sala igen. Och då börjar allvaret på riktigt, pappa får tillgång till nya huset i Sala och allt ska igång. Hästarna ska ridas igång ordentligt, bloggen ska förbättras, jag ska träna och tillsist - bara ta vara på dem sista veckorna som är kvar av mitt älskade sommarlov. Hörs senare, love ya. 
"Success is the best revenge for everything"
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback