En gråmulen söndag

Publicerat 2014-07-13 kl. 10:52:09 av Isabel Håkansson
Laddade ner lite nya typsnitt till datorn nu på morgonen, där har ni ett utav dem ↑ så himla gulligt!
 
Min morgon startade halv 8 imorse då jag skulle släppa ut hästarna. Sprang in till Snobbens box det första jag gjorde och pussade honom 374 gånger på hans rosa mule och kramade om honom, bättre start på morgonen finns inte ♥
Idag är dagens planer att städa, packa, städa, packa och nånstans därimellan även dra till stallet. Ska fixa åt alla ponnysarna idag, Philip, Snobben & Gulliver. Philip ska motioneras  och Snobben ska borstas lääänge och få sig en promenad med lite kommunikationsövningar inkluderat. Liniment och massage för båda, för det är dem välförtjänta.
 
Vet inte varför, men ändå känns det som om jag och S vänder blad nu. Ibland kanske det krävs att det går dåligt, att man gråter, är besviken och måste kämpa. Det är en process i sig liksom, och den processen -som förövrigt känns som en evighet- kanske leder till nåt bättre. Jag har intalat mig själv att vi inte kan, och då kan vi inte. Min inställning måste ändras på, och det är nu.
Min soulmate
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åker du till Norrland något i sommar?:)

2014-07-14 @ 00:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback