En gosig morgon

Publicerat 2014-07-22 kl. 11:12:35 av Isabel Håkansson
Åh vilken gosmorgon jag haft! Kollat pll, ätit frukost utomhus, pussat på djuren och solat. Ska strax bege mig upp till stallet för att rida Snobben och ta en promenad med Philip i grimskaft. Med mig upp till stallet har jag en påse morötter, bara för att det tycker jag hästarna är välförtjänta. Läste världens bästa citat imorse som jag måste dela med mig utav förresten, det var det absolut bästa jag läst tror jag. Nånsin.
 
"As you breath right now, another person take their last. So stop complaining and learn to live your life with what you got." TACK till dig som skrivit citatet, tack. Visst kan man ha det jobbig & otroligt svårt, men alltid finns det folk som har det värre. Tiden läker alla sår, glöm aldrig det ♥
 
Påtal om nånting heeelt annat så kommer det troligtvis hit två bra kompisar som ska göra mig sällskap en bit in på kvällen i eftermiddag, hihi. Vi ska prata, äta gott och prata lite till. Älskar att bara umgås med vänner utan en massa måsten, det om nåt är kvalitéts tid på hög nivå. Nej, nu tickar klockan och stallet väntar. Puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback