En dag att se fram emot!

Publicerat 2014-07-10 kl. 08:24:00 av Isabel Håkansson
Idag blev det en tidig morgon för mig, minst sagt. Känns alltid lite halvstelt att blogga efter ett så pass seriöst inlägg som jag publicerade igår, där jag skriver om en "folkgrupp" som jag inte gillar, alls. Eller folkgrupp och folkgrupp.. ett beteénde som borde utrotas med andra ord. Anyways, godmorgon! Sista dagen i stockholm är kommen vilket alltid är lika tråkigt. Innan jag åker hem dock har vi en heldel ärenden att utföra. Mer om det får ni läsa senare.
 
Halv 4 ska jag möta upp Milla i stallet för en hel stall-eftermiddag & kväll där. Bara andas häst, motionera alla ponnysarna och pyssla längelänge med dem. Förhoppningsvis så är Snobben inte öm längre & jag kan börja rida igång honom igen. Han har ju liksom bara stått en vecka, så tänkte köra lite försiktigt alla gångarter imorgon och sen bara öka på det dag för dag - OM han nu inte skulle vara öm det vill säga. 
 
Stämmer väderprognosen så ska det vara strålande sol idag hela dan, så vad passar då bättre än lite duschning av häst? ;) Har både schampo och balsam ifrån K9horse som står helt oanvända och väntar på mig i stallet, känns som ett rätt bra tillfälle att inviga dem idag, faktiskt
Just nu. Morgonfrisyr och världens största och gossigaste tröja ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback