Back in business

Publicerat 2014-07-04 kl. 09:42:28 av Isabel Håkansson
Jag är tillbaka ifrån dem 5 underbaraste och roligaste dagarna på länge. Dagarna innehöll verkligen allt vad man kan begära som tonårstjej - hästar, kompistid, killar, fest, fotboll, onyttig mat etc. Det var SÅ sjukt kul & värt verkligen all planering och väntan, verkligen. Igår efter att vi åkt hem igen så kändes det sjukt tomt, men har nog inte själv förstått att dessa underbara människor bor typ 60 mil ifrån mig.. Gurls, ni ääääger ♥
 
Anyways, gooodmorgon! Skriver ifrån min egna dator nu faktiskt, för första gången sen i lördags. Sov med Märta inatt och hon åkte hem för nån halvtimme sen. Morgon kommer att tillbringas tillsammans med damsugaren för att städa mitt rum som förövrigt ser ut som ett bombnedslag. Inte det första man vill göra när man kommer hem kanske, men de måste göras.. blä.
 
Har hästarna själv idag & typ 2 veckor framåt så idag tänkte jag motionera båda ponnypojkarna. Philip ska tömköras/promeneras/joggas med förhand, och Snobben ska ridas på ett eller annat sätt. Båda skoddes i veckan och Snobben har vart lite öm efter det, så jag får checka av. Annars då? Philip måste schamponeras med ett schampo mot svamp nu varannan dag i 1-2 veckor framåt.. Svamp är väldigt vanligt bland unghästar, so yes, I'll fix it.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hur lång är du och hur hög är snobben? Hur lång är Pernilla och hur hög är Philip?☺️

2014-07-04 @ 13:34:09
Postat av: Thilda

Orden går rakt in i hjärtat! Håller verkligen med om att det var de bästa dagarna på läänge! 😄❤️

2014-07-05 @ 16:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback