Ännu en dag, en solig sådan

Publicerat 2014-07-09 kl. 11:39:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon bloggers! ♥ Sovit gott? Hope so. Vaknade för nån timme sen och har legat & dragit mig tills nu. Blev inte jättemycket bloggning igårkväll, men jag har en anledning till det som kommer upp senare under dan. Idag iallafall lyser solen över Stockholmstad och jag är grymt taggad på denhär dagen och vad den har att erbjuda. Trooor om jag inte missminner mig att jag och pappa skulle spendera dan på stranden, mhmmmm ;)
 
Det är så konstigt. Varje gång jag åker till Stockholm så blir jag så sjukt taggad på livet där hemma.. ridningen, bloggen, att träna, vara med kompisar - ALLT. So yes, det är en av anledningarna till varför jag älskar Stockholm. Ingen stad får mig så inspirerad som huvudstaden själv. Looove it. 
 
Statistiken lyser lite med sin frånvaro, antar att ni har fullt upp i Falsterbo de flesta av er. Så sjukt avundsjuk är jag, vill också dit :( Jag själv hejar självklart på Nellie Berntsson och hoppas hon tar hem allting. Nästa år.. då jäklar tänker jag också dra till Falsterbo, punkt och slut. 
Duscha häst, but first.. let me take a selfie ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback