Allmänt morgonbabbel

Publicerat 2014-07-23 kl. 12:18:24 av Isabel Håkansson
Yesterday
 
Försov mig imorse & vaknade med världens panik, notera VÄRLDENS PANIK. Var uppe i stallet på en minut och släppte ut hästarna, tog sen en promenad med lilla Philip som var lite morgonseg, men pigg i övrigt! Mitt i all rusning så glömde jag ju mobilen, såklart. Så inga dagsfärska bilder på Philip har jag att bjuda på just nu, tyvärr. Nu är jag hemma i alla fall, så god morgon! ♥
 
Sandra sov kvar inatt och gjorde mig sällskap, tack för det vännen min! Gårkvällen blev såå mysig, jag, Märta & Sandra packade ner chockladkakor och muffins, badkläder och handdukar för att sen cykla iväg till en liten badstrand en bit ifrån mig. Vädret igår somsagt var helt outstanding - jättefint och jättevarmt! So yes, en lyckad dag helt klart.
 
Idag då? Ska hoppträna med Snobben lite senare när det svalnat lite förhoppningsvis. Sen om jag hinner så ska jag in och umgås med några tjejor, får se hur det blir med det! Stallet och hästarna kommer som prio nr.1 idag faktiskt! Philip ska jag nog ut med en sväng till idag trorjag.. han måste få röra på sig lite och komma bort ifrån gräset så mycket som möjligt nu he-he..
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Caroline

Wow vilka fina bilder!

2014-07-23 @ 16:16:48
URL: http://nattstad.se/turbosuit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback