You will always be my better half

Publicerat 2014-01-18 kl. 21:34:55 av Isabel Håkansson
Snobben min älskade Snobben, vad skulle jag göra utan dig?
 
Idag så fotade mamma mig lite tillsammans med Snobben, Philip var med också och kollade på såklart! Han fick sig iallafall en kort jogging-tur lilla Philip så det var nog skönt för honom! Snobben däremot fick förutom fotograferingen ett pass i paddocken. Under dem korta och få minutrarna som mamma fotade mig så gick det inte jättebra, han typ bet tag i bettet och var spänd liksom. Men sen POFF så släppte det och han blev världens finaste.
 
Han gjorde grymma fattningar ifrån skritt och lyssnade på mina förhållningar. Pigg och glad hela passet igenom och för att vara det första barbacka passet på länge så är jag riktigt, riktigt nöjd! Bästa Snobben ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Malva

Ni är så sjukt fina ihop! <3

Svar: Tack Malva <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-01-18 @ 23:57:00
Postat av: Jonna

åhh så himla fina! älskar bilderna, KÄRLEK <3
och gud man måste ju bara älska dina reflex(?)handskar!!

Svar: Hahaha jadu dem är charmiga.. OCH VARMA!!
Tack Jonnis❤️❤️
isabelhakansson.blogg.se

2014-01-20 @ 16:59:40
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback