Seg söndag

Publicerat 2014-01-19 kl. 13:47:06 av Isabel Håkansson
Shit vilken seg dag.. känner att jag inte har nån som helst energi och idag är en sån dag jag skulle kunna ligga rakt upp & ner och typ glo film eller liknande. Oftast så är jag så himla rastlös och kan med lätthet på morgonen först ut och gå/springa en runda och sen spendera 3-4 timmar i stallet - idag är jag motsattsen. Jaja, tänkte faktiskt gå ut och gå en sväng nu innan stallet iallafall i hopp om att vakna till liv litegrann.
 
Hästarna ska ridas ut en sväng idag är det tänkt. Bara skritt & trav och kanske nån galopp om styltorna inte blir alltför höga. Sen ska även tränsen smörjas och stiglädrerna på Snobbens sadel fettas. Ikväll blir det dö-mode on och jag kommer nog ligga helt utslagen i sängen och hålla tummarna på att skolan ska skicka ett mejl om att skolan inte blir av imorgon ;) Haha wellwell, vi hörs senare!
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback