Nja.. ångrade mig.

Publicerat 2014-01-15 kl. 07:27:00 av Isabel Håkansson
Skrev ett jättelångt, känsligt, rätt personlig inlägg igårkväll men jag ångrade mig såfort jag tänkte klicka på publicera knappen. Vill jag verkligen skriva ut mycket på nätet? Nja.. Jaja det ligger i utkast hursom, vemvet i framtiden kanske det inlägget kommer upp ;)
 
Godmorgon iallafall! Sovit gott? Inte jag, eller jag sov väl så bra jag kunde med tanke på att min näsa är helt igentäppt och jag hostar stup i kvarten, vid dethär laget har ni kanske lagt märke till att jag har rätt dåligt emunförsvar he-he.

Jaja skolbussen lär inte vänta på mig länge till, för att komplettera dethär inlägget så får ni en bild ifrån halloween, ser ni mig?
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback