Nejmen godmorgon!

Publicerat 2014-01-03 kl. 12:44:26 av Isabel Håkansson
Haha, eller för min del så får det bli godförmiddag! Jag har nämligen varit igång sen halv 8 imorse då vi släppte ut hästarna. Älskar att få klart stallet på morgonen och att få säga godmorgon till hästarna, det är så himla mysigt! När vi släppt ut hästarna iallafall & mockat ur stallet så tog vi med oss alla lädersaker och benskydd och gick iväg till boden och smörjde. Det var mysigt förutom att det slutade med att pappa fick komma ut och släppa ut oss för att vi blev innelåsta, haha!
 
När vi var klara tog vi ut hästarna på en morgon-promenix i rask takt. Pussade dem hejdå sen och nu träffar vi inte dem förrän om 9 dagar igen.. När vi kom hem så städade vi kaninburarna och gossade med dem, gick in och borstade hundarna + torkade ögon och nu är allting färdigt! Nu kan jag bara sätta mig ner, slappna av och känna mig stolt över att jag gjort klart allt som behöver göra nu fram tills Tenerife resan. Klockan 4 när mamma kommer hem så packar vi in alla resväskor i bilen och drar till Stockholm, åååh vad härlig denna vecka kommer att bli!
Hur underbar är inte våran lilla Philip? Världens glädjespridare ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: JONNA

åh fysatan vad söta dom är!

2014-01-05 @ 11:59:46
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback