Nämen hallå underbaringar!

Publicerat 2014-01-06 kl. 20:26:14 av Isabel Håkansson
Åh vad jag saknat er & bloggen! Sitter på en resturang just nu och väntar på maten, klockan är halv 7 och det är 22+ grader, huuur underbart låter inte det? Idag har verkligen varit en toppen dag som b.la har innehållit morgon pw, stekande sol (uppmot 30 grader i solen), bad i havet och bara chill liksom. Köpt en ny klocka och ett jättefint armband idag också. 

När vi ätit klart maten nu här så ska vi vidare till en spelhall hela familjen och spela lite, det är verkligen kvälls-nöje x100, iallafall här i vår familj ;) 
     Nu är dem tidsinställda inläggen slut och jag ber så mycket om ursäkt för det, får så dåligt samvete - och speciellt nu när jag loggade in och hade mer olästa kommentarer än vanligt buhu!! 

Aja jag får försöka blogga lite live varje dag när det finns tid över, annars hörs vi på lördag kväll igen, puss. 

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: JONNA

åh fyfan vad underbaaart! Njut Isabel, njuut :D

2014-01-06 @ 21:32:01
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback