Min bästavän som kommer före alla andra

Publicerat 2014-01-24 kl. 07:09:00 av Isabel Håkansson
Du gör mig så obeskrivligt himla lycklig, min bästavän som kommer före allt och alla

Godmorgon iallafall! Idag är det freeedag och jag är fredags glad som alla fredagar ;) Idag har hästarna en välförtjänt vila och syrran & jag likaså. Hästarna ska masseras litegrann och pysslas med. Sandra och Madde sover hos mig inatt så det lär bli rätt sent. Imorgon blir det stallet tidigt också och tolka, mysmysmys.
 
Snobben kommer att vara med som lite draghjälp, eller ja.. draghjälp är kanske inte det ord jag letar efter med tanke på att Philip med all säkerhet kommer dra pulkan med stolthet och gå fram ändå men jaja! Får se hur killarna sköter sig, håller tummarna på att dem är pigga och glada iallafall, man vet ju aldrig med ponnysar haha. Ha en bra fredag nu, vi hörs senare!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback