Måndagar.. inte min grej.

Publicerat 2014-01-27 kl. 17:44:44 av Isabel Håkansson
Shit vad jag hatar måndagar. Back to vardag med skola, vänner och hästarna. Högar med plugg som väntar när man kommer hem och djuren som ska tas om hand om, det ÄR stressigt och tidskrävande om nåt. Iallafall, dagen har väl varit rätt okej. Haft lite ont i magen hela dagen och håller tummarna för att det inte är magsjuka. Skulle inte förvåna mig alls dock med tanke på mitt sugiga emunförsvar & min "älskade" otur.
 
Slutade halv 4 idag och kom hem runt halv 5. Käkade middag och la mig i sängen en stund med Bellis och såg serier. Nu ska jag upp till stallet och ta en pw med hästarna. Orkar inte rida idag så då struntar jag i det, då blir det bara pannkaka av alltihop. Annars då? Spanska och SO ska nötas in i skallen och med lite tur så är mamma hemma så hon kan hjälpa mig. 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback