Kvällspromenad

Publicerat 2014-01-27 kl. 21:28:01 av Isabel Håkansson
Åh vad gos det är att ha häst ändå.. Det är verkligen som ett lugn bara faller över en så fort man kliver innanför stalldörren och man ba: "nu ska jag göra min grej". För det är verkligen de - hästarna är min grej.
Iallafall, promenad stod på schemat idag. Gick ner mot rundbanan och klättrade lite i upp och nerförsbackar där.
Snabb skritt och lite halt då & då för att kolla av lydnaden.
 
När vi kom tillbaka så mockade vi boxarna och sa natti till hästarna. Nu ska jag plugga lite och sen släcker jag ner för idag. Tack för att ni kollar in här varje dag, grymma är ni! 
Hästarna ikväll
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback