Jag har aldrig varit sån..

Publicerat 2014-01-22 kl. 19:32:38 av Isabel Håkansson
.. som slår mina hästar såfort dem gör nånting som är lite utanför ramen för vad som är okej. Mina hästar vet vad dem får och inte får göra och om det skulle försöka nypa mig/nånannan så räcker det med att ta upp pekfingret och så höjer dem huvudet liksom. Vissa kallar mig för snäll men med tanke på hur båda hästarna gått från monster till änglar iprincip så måste jag ju gjort nånting rätt (?)
 
.. som endast ger folk en chans, TYVÄRR. Jag har fått lida mycket för den egenskapen att jag förlåter folk alldeles för lätt och ger dem chans på chans på chans, men det har jag tagit konsekvenserna av.
 
.. som försöker styra över andra människor. Skulle aldrig sjunka till den nivån och faktiskt tro att jag kan styra och ändra på andra människor bara för att jag tycker si eller så, ALDRIG.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback