Jag är..

Publicerat 2014-01-30 kl. 08:24:00 av Isabel Håkansson
.. blyg. Har alltid varit det & kommer nog alltid att vara. Tänker jämt att jag inte ska vara blyg och liksom ta plats men det blir aldrig så haha. Med dem jag känner är jag motsattsen.
 
.. känslig. Inte så att jag börjar gråta hit och dit utan mer liksom att jag lätt blir sårad utan att visa det och jag mår lätt dåligt över småsaker.
 
.. nästan alltid sprallig. Vill inte bara ligga i sängen och slösa bort dagarna utan jag vill ta vara på dem och göra det bästa utav det bästa utav dem. Hänger mer än gärna med kompisar eller spenderar dagarna i stallet, är ute och powerwalkar eller är med familjen.
 
.. väldigt VÄLDIGT trångsynt vissa gånger. Inom hästarna så har jag ett rätt brett tycke. Förstår folk som håller på med NH som dressyr, hoppning och fälttävlan. Men när det kommer till saker som rör mig i vardagen & det uppstår konflikter med nån som tycker olika som jag så har jag rätt svårt att förstå vad den andre menar och VARFÖR framför allt. Ingen bra egenskap jag har menmen.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback