Grymt peppad!

Publicerat 2014-01-12 kl. 15:29:50 av Isabel Håkansson
Gash vad jag har längtat efter att få skriva en sån ↑ rubrik & verkligen mena det! Bloggen är updaterad med en ny fräsch design av bästa Johanna och jag är grymt nöjd med den! Tänkte fixa meny texten idag bara och sen är bloggen perfecto. Skolan är igång igen och jag tänkter höja mina betyg ännu mer så jag går ut 8:an sen med resultat jag är nöjd med i alla ämnen.
 
På hästfronten står allting still just nu, lite frågetecken här och där men snart får jag reda på hur allt ligger till och hur jag ska gå vidare, ingenting har nämts här ännu men det kommer. Philip iallafall ska igång på riktigt nu och jag ska införa lite nya trix på honom och sen ska jag hjälpa honom och min syster att få lite snurr i deras utveckling!
Bloggen tänker jag ta tag i och komma igång med ordentligt nu och så får jag se vart det leder. Läsare har försvunnit under denna vecka i massor men förhoppningsvis kommer dem tillbaka igen, let's go!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback