Gosig uteritt

Publicerat 2014-01-19 kl. 20:50:10 av Isabel Håkansson
På bilderna är klockan halv 5 och det var inte ens hel-mörkt än!! Underbart.
 
Runt 4 var jag och syrran uppe på hästryggarna.. lite senare än väntat men hon var med en kompis mestandels av dan så det fick bli lite så! Vi red ner emot rundbanan och dum som jag är hade jag bara på mig tunna sommar-ridvantar. När vi bara hade några meter kvar tills vi skulle svänga in till rundbanan så kändes det som att mina fingrar skulle gå av ungefär så då tog vi och travade hästarna hela rundbanan vilket är ca 2 km.
 
Snobben fick bara trava på skulle jag vilja säga och han tyckte det var superskönt, frustade och sänkte huvudet.  Banan var inte plogad för att tillägga så på vissa ställen var det rätt djupt.. tur vi har snöälskare till hästar då!
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback