Frånvarande

Publicerat 2014-01-22 kl. 19:21:33 av Isabel Håkansson
Haha sorry bloggisen & läsisarna för mitt frånvarande, men FAKTISKT så har jag nånting att skylla på.. nämligen blogg.se och dess små fel ibland! Publicerade ett inlägg igår som aldrig kom upp, såå typiskt men what to do.
Hej iallafall! Gick en lång skoldag idag med basic lektioner, ni vet matte, SO, svenska och alla dem ämnerna. Skoldagen gick bra och jag fick en heldel gjort, så det var ju skönt!
 
Nu ikväll har jag stall-ledigt och än så länge har jag rensat garderobet, ätit tacos + efterätt så nu jag ska bara av en ledig kväll, ta hand om mig själv, plugga, gossa med djuren och ha det allmänt lugnt & skönt - välbehövligt. Som det ser ut nu så har helgplanerna gått i kras och åh det suger! Men jaja, fram emot helgen blickar vi nu anyways, 2 skoldagar kvar HÅLL UT!
 
Osminkat & oredigerat, bjussar på det!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback