Första morgonen 2014

Publicerat 2014-01-01 kl. 10:55:13 av Isabel Håkansson
Första morgonen 2014 och jag blev väckt att pappa, haha kul.. Jaja, godmorgon iallafall! Min morgon startade somsagt med att bli väckt (..) men så fort jag kommit på fötter gick jag ut till kaninerna och städade lite samt gav dem frukost. Så nu har jag precis ätit upp min frukost och tänkte leverera lite grymma inlägg till er ;)
 
Idag är planen att rida ut hästarna runt Ösby. Skritt & trav för det är säkerligen benhårt ute på ridvägarnarna. Varierar lite mellan låg och något mer bärig form idag. Idag tänkte jag faktiskt ta mig i kragen och rida barbacka också, han har varit så otroligt pigg på senaste så jag har inte velat rida barbacka, men nu så!
Arkiv-bild på snyggingen i höstas, fy vad fin han var där :(
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback