Dear Wensday

Publicerat 2014-01-15 kl. 17:50:19 av Isabel Håkansson
Trött, tröttare, tröttast är jag. Har suktat hela dagen efter att få komma hem & lägga mig och jag är finally home nu efter en låång dag. Hade hälsomöte idag och medans vi pratade så påmindes jag ännu engång om hur jäkla bra jag har det igentligen.. älskar min familj & är tacksam för den grymma uppväxt dem givit mig & för att dem alltid går att prata med, aldrig nånsin kommer jag kunna tacka er nog! ♥
Efter skolan iallafall så gick jag, Märta och Sandra till Johanssons och fikade.
 
VET, skulle inte äta socker men vafasen, en fika med kompisar är välbehövligt när man går i högstadiet och i vanliga fall har packat schema. Är så himla sugen på att skriva ett ORDENTLIGT inlägg med massa åsikter och tankar. Men vad för något? Förslag? Tycker ni suger rent utsagt på att kommentera, kom igen nu!
Brudisarna & fikat idag, yum!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback