B.O.R.I.N.G

Publicerat 2014-01-16 kl. 21:22:19 av Isabel Håkansson
Känner att min blogg är tråkigare än tråkigast just nu.. Ni läsare kommenterar inte eller gör ingenting för att jag ska blogga, och därav ligger motivationen på 0. Nästan varje dag när jag kommer ifrån skolan så är det mörkt och därav får jag inga bra bilder & allting virar omkring en enda stor ond cirkel. Jag BER ER att kommentera nedan vad jag kan blogga om, det blir så jäkla tråkigt om jag bara skriver och skriver men aldrig får respons liksom. Kom igen nu!
Mitt liv kretsar inte bara kring hästar och djur även om det kan framstå som så ibland. Vill ni att jag skriver om killar? Visst, jag skriver om killar. Vill ni att jag skriver om kompisar? Visst, jag skriver om kompisar/kompisproblem eller vad nu saken gäller - ut med allt ni kan tänkas komma på! Alla ni läsare kan inte gå ifrån min blogg med huvudet tomt varje gång ni kollar in här? Eller?
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur ser du på sveriges alla olika indelningar? "Dem coola" "dem populära" "töntarna" "sportfånarna" och sånt, eller har ni sånt i sala?

älskar din blogg förlåt för jag är oaktiv i kommentarsfältet men men... ja! <3

2014-01-16 @ 21:27:51
URL: http://emiliaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Skriv ett åsiktsinlägg om skitsnack?

2014-01-16 @ 21:33:53
Postat av: Anonym

berätta lite om tenriffe?:) Om din skola/klass?:)

2014-01-17 @ 16:54:12
Postat av: Anonym

Killaaarr

2014-01-17 @ 17:23:22
Postat av: Anonym

Booys

2014-01-17 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback