16/1-13

Publicerat 2014-01-16 kl. 20:59:34 av Isabel Håkansson
Hallåj underbaringar!
Hade heeelt glömt av bloggen om jag ska vara ärlig.. Slutade 2 idag och åkte direkt hem så jag hann rida innan det blev mörkt. Tog med båda hästarna & syrran ner till ett snötäckt fält och busade runt lite. Fick nästan tvinga S därifrån och han gick hem med myrsteg när jag väl fick honom därifrån, pluttis!
 
Kom hem runt halv 6 nångång iallafall och åkte dirket och handlade med Pernilla och mami, så runt 6 var vi hemma och då la jag mig ner i soffan och slumrade till en stund, vaknade såg på PH och snapade med kompisar, så himla skönt. Kom på nu att jag hade både blogg och måste plugga till en SO grej imorgon, SUCK.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback