14 Januari

Publicerat 2014-01-14 kl. 16:20:00 av Isabel Håkansson
Måste få starta dethär inlägget med att säga hur jäkla kallt & jäkligt det är i lilla Sala just nu.. går omkring och fryser konstant och så fort jag varit i stallet idag så ska jag hoppa (bokstavligt talat) ner i ett jättevarmt bad och se på Paradise Hotel avsnittet jag missade igår, fy så skönt! Slutade tio i tre idag iallafall så jag hann med tidiga bussen, yey.
 
När jag kom hem gjorde jag smoothie och typ världens godaste fralla samtidigt som jag läste ikapp lite bloggar liggandes i sängen. Nu ska jag upp iallafall och invänta min syster så vi kan åka till stallet. Idag fortsätter jag på samma spår som igår, bara lugnt och lösgörande eftersom Snobben har en sko lös somsagt.
En liten sneak på dagens outfit ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback