What a beautiful day

Publicerat 2014-02-03 kl. 17:02:00 av Isabel Håkansson
OBS! Negativt inlägg så sluta läs om du är glad & pepp just precis just nu hehe.. Vaknade imorse way försent och bara fixade mig jättefort. Mitt hår var fettigt och jag kände hur mycket ögonen sved, kollade mig i ögonen och såg mina vackra rödsprängda ögon *host*.
 
Hade inte tagit fram kläder heller så bara satte på mitt nåt och snörade på mig mina skor och sprang upp till bussen och hann precis. Kom till skolan och var typ surare än surast och var det typ resten av dan. Hade lust att spränga skolan i luften och åka hem för att dö i sängen.

Efter skolan så var jag med Madde och Sara, träffade en assaknad vän också en stund ♥ Nu ska jag till stallet, bara släppa allt i några timmar och promenera pållarna, bye!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback