Vill ha //vår 2014

Publicerat 2014-02-16 kl. 12:00:00 av Isabel Håkansson
Jag är en sån som vill ha saker hela hela tiden, sen att jag inte ens köper hälften utav det är väl en väldans tur för då hade inte pengarna gått till annat haha ;) 
 
Iallafall, våren är förhoppningsvis snart här och då tänkte jag lista upp lite saker jag vill införskaffa till våren ↓

Kenza jackan.. alltså jag d.ö.r, Skulle kunna tänka mig nån utan päls också men - iallafall på Kenza - ser den så jääkla snygg ut, typ lyxig på nåt sätt. Mamma har en kenza jacka utan päls med typ skärp men jag tror jag hade passat bättre i den över.
Lätt att jag vill ta navelpiercing i vår, då skulle det förmodligen läkt ordentligt och allt så jag ändå kan bada och greja i sommar. Pappa vägrar i sten att låta mig få ta hål i naveln men kommer aldrig sluta drömma.. eller tjata.
Vita sneakers är också sjukt snyggt, dock springer varannan tonårstjej man går förbi omkring i dessa skor så det har fått mitt sug efter skorna att dö lite. Men ja, ett par vita sneakers hade inte suttit helt fel!
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker definitivt du ska fortsätta tjata! Tror du skulle passa bra i navelpiercing :D

Svar: Ja!! Men du kanske vet att min pappa inte ger sig i första taget haha :P
isabelhakansson.blogg.se

2014-02-17 @ 22:31:15
URL: http://carolinefangstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback