Veckoplanering

Publicerat 2014-02-17 kl. 07:43:00 av Isabel Håkansson
Måndag (idag) Lång skoldag, trött och allmänt seg. Skrittar S 40 minuter i paddocken, lite halter men annars somvanligt bara på rakt spår med långa tyglar. Tar en pluggfri kväll sen faktiskt och hjälper till att städa lite hemma.
 
Tisdag Slutar så jag hinner med tidiga bussen - glad Isabel! Tömkör S 30 minuter bara för omväxlingensskull i paddocken. Plugg på kvällen antar jag.
 
Onsdag Stallfri. Kanske är med nån kompis eller bara åker hem och ser på film & slappar. Ev plugg på kvällen. 
 
Torsdag Slutar vid 2 och snabbar mig hem för att hinna ta en promenad ut när det är ljust. Tänkte smörja all utrustning efter promenaden också, iallafall stövlarna och tränsen behöver putsas. Ev plugg på kvällen.
 
Fredag Sista skoldagen innan loooov, slutar 14:40 och då åker jag antingen hem och rider S och är med kompisar på kvällen eller är med kompisar direkt efter skolan, vi får se helt enkelt!
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback