Trötter

Publicerat 2014-02-20 kl. 22:21:38 av Isabel Håkansson
 
Trött som sjutton sätter jag mig och skriver dethär inlägget, gash vilken lång dag det vart & vad mycket jag hunnit med! Promenerade hästarna 3 kilometer i rask skritt i mörkret. Snobben var verkligen på hugget idag och så fort vi svängde in på rundbanan där vi skulle promenera idag så ville han iväg, han fullkomligt äälskar rundbanan & att bara få galoppera hur fort han vill varv på varv där, haha vänta bara tills han sätts igång igen!
 
När stallet var färdig-fixat så åkte vi hem och åt pizza som pappa snäll som han är beställt hem. Så jag åt det framför ett avsnitt av Svenska hollywood fruar och sen tvättade jag ansiktet och la fram kläder.
Så nu ska jag faktiskt släcka för kvällen och sova, imorgon går jag sista skoldan innan lov, wiho!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback