Torsdag

Publicerat 2014-02-20 kl. 15:36:15 av Isabel Håkansson
Snön har kommit igen, jag som var tagg på vår..
 
Man måste bara älska mina fantasisprudlande rubriker ellerhur? Hursom haha, kom hem vid halv 3 och har käkat lite sen dess. Ska byta om och åka iväg till stallet såfort dethär inlägget är publicerat och idag är det skritt förhand som står på schemat för hästarna. Så det får bli några kilometer med dem, skönt att få röra på sig lite!
 
Ikväll har jag inget plugg eller så, lite engelska-glosor som jag glömt av men det brukar gå fort att få in dem i huvudet så det blir bra! Känns helt obeskrivligt skönt att jag betat av sista matteprovet samt ett oförberett svenska prov som vi fick idag och väntar in lovet som vi får imorgon klockan 14:40, mitt sportlov kommer äga!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback